CK237268
Acumulatori 24V 14AH pentru
biciclete electrice
Descriere:
Acumulatorii cu gel care nu necesita intretinere de 24V 14AH (6-DZM-14) sunt special proiectati pentru vehicule electrice. Acesti acumulatori pot inlocui cu succes orice alt acumulator 6-DZM-14 sau asemanator. Datorita constructiei interioare a placilor poate rezista pana la 350 cicluri de incarcare-descarcare. Durata de viata medie variaza intre 2 ani. Recomandam folosirea acumulatorilor in cicluri complete,incarcate la maxim si descarcate la maxim.
Pretul indicat este valabil pentru 2 acumulatori 12V 14AH!
Data tehnice:
-tensiunea: 2x12V=24V
-intensitatea: 14AH
-dimensiuni(1buc): 150*100*100mm(lungime,latime,inaltime)
-greutate: 9kg ( 2 x 4.5kg)
-poate inlocui: 6-DZM-10, 6-DZM-12, 6-DZM-14
-cod produs: CK237268
Incarcatoare compatibile: incarcator 24V 1,6A pentru acumulatori SLA.
Despre folosirea corecta al acumulatorilor aici puteti citii pe larg:
Montajul si utilizarea corecta al acumulatorilor pentru biciclete electrice.
Acumulatorii trebuie inlocuiti intotdeauna impreuna!
Reparatiile trebuie realizate in service autorizat!
Inainte de folosire cititi cu atentie modul de utilizare!
Incarcarea acumulatorului bicicletei electrice:
1. Inainte de folosire verificati polaritatea(polii+si-) din soclu de incarcare al bicicletei electrice (polaritatea din soclude incarcare al bicicletei electrice (polaritatea din soclu de incarcare trebuie sa fie identica cu cel al conectorului de incarcare!).
2. Duce-ti acumulatorii intru-un loc cu minim 20 grade si asteptati ca acestia se preia temperatura camerei. Doar dupa aceia sa incepem incarcarea.
3.Prima data conecta-ti incarcatorul la bicicleta. Apoi conecta-til la o priza de 220V. In cazul in care nu respectati aceasta cerinta, incarcatorul se poate deteriora.
4. Incarcarea este indicata de becul de culoarea Rosie. Timpul normal de incarcare este 4-10 ore. Incarcarea maxima este indicata de becul de culoare Verde.
5. Cu sfarsitul incarcarii scoate-ti incarcatorul din priza de 220V, asteptati 5 secunde apoi deconectati si de la soclu acumulatorilor.
6. Timpul maxim de incarcare nu poate depasii 12 ore.
7. In cazul unei defectiuni al acumulatorilor opriti imediat incarcarea!
8. Nu testati acumulatorii, deoarece testarea inafara service-urilor autorizate poate duce la deteriorarea acumulatorilor si implicit la pierderea garantiei!
La ce marci se poate folosii?
Z-tech, Zt, Tornado, Polymobil, Lofty, Sello, Arizona, Momo96, Bird, Partener, Green, Green dinamic, Mogul, Greenscooter, Raptor, Premium, Greenspark, Velox, Guewer, Herkules, Nitro, Sweety, Silver, E-bike, Ebike, Comfort, Ciklon, Cyclon, Angell, Emax, E-max, Scooter, Yakimoto, Freeride, Velion ebike.
Tag-uri: 24V, 14Ah, 6-DZM-10, 6-DZM-12, 6-DZM-14, 6DZM10, 6DZM12, 6DZM14, bicicleta, electrica, acumulator, baterie, battery, batteri, SLA, sealed, lead, acid, gel, cu gel, inchis, fara intretinere, cu acid, acid plumb, plumb, ciclic, magazin online, shop cumparare, preturi, reduceri, reparatii, velion, velion.ro, CK237268.
Ce acumulatori pot fi inlocuiti de acest pachet de acumulatori?
Ritar acumulator, Long baterie, UPS acumulator, GP acumulator, BB baterie, FM acumulator, Leaftron acumulator, SLA baterie, Mottobatt baterie, Outdo baterie, Vision acumulator, Ya Heng acumulator, APC acumulator, CTM acumulator, Dyno acumulator, CSB baterie, ECO acumulator, Enduring acumulator, First power acumulator, HGL acumulator, GPS baterie, Zhejiang baterie, Haiju acumulator, MK acumulator, Palma acumulator, Panasonic baterie, Power Patrol acumulator, Power Sonic acumulator, Power Source acumulator, PM acumulator, Rhino acumulator, Kstar baterie, Toyo acumulator, Zhen acumulator, Nathan acumulator, Shun Hong acumulator, Yin Xin baterie, Seaflo acumulator, Sunbright acumulator, New energy acumulator, MCA acumulator, BIK acumulator, Super Power baterie, Universal acumulator, Yuasa acumulator, Yueyang baterie, Hangyue acumulator
Inainte de cumparare va rugam sa va informati cu privire la datele tehnice exacte!
Bine de stiut
Acumulatorii ciclici cu gel pentru bicicleta electrica sunt de calitate excelenta,ieftini si puteti alege dintr-o gama larga a magazinului www.velion.ro. Aici gasiti acumulatori la pret redus pentru intrebuintari cum ar fii: jucarii, biciclete electrice, barci electrice, pentru electromotoarele avioanelor, sisteme de incalzire solara.
Ciclicitatea: Acumulatorii sunt produse pentru incarcari si descarcari repetate. Insa numarul ciclurilor de incarcare-descarcare nu este nelimitat, cu timpul capacitatea de acumulare (Ah) scade (perioada de functionare a acumulatorilor este de 2-5 ani daca bicicleta electrica este folosita permanent).
Mod de folosire: Acumulatorii sunt de doua tipuri:acumulatori pentru pornire si acumulatori ciclici.Acumulatorii de pornire au fost proiectati astfel incat sa poata genera un curent cu intensitate mare intr-un internal de timp scurt (A-amper)(se foloseste pentru pornirea autovehiculelor, motocicletelor, avioanelor etc). Aceste acumulatoare au placi de plumb subtiri dar si continutul de substanta este diferit fata de acumulatorii ciclici. Acumulatorii ciclici nu pot genera un curent de intensitate mare intr-un timp scurt insa acumuleaza curentul pentru o perioada mai lunga de timp. Acumulatorii ciclici au placile de plumb mai groase si rezista o perioada mai lunga la descarcari complete. Acumulatorii de pornire nu pot inlocui acumulatorii ciclici si nici invers.
Scopul producatorilor de acumulatori: atingerea unei capacitati cat mai mari la un volum al acumulatorului cat mai mic. Aceasta valoare o denumim densitate energetica. Exemplu: o bucata acumulator acid plumb ciclic 12V 12 Ah are greutatea de 4,5 kg. In timp ce un acumulator dezvoltat Li-ion are greutatea de doar 1,5 kg. Deci minimul de 1/3 este mai degraba 1/4. De obicei in bicicletele electricese folosesc acumulatorii de Li-ion. In plus de asta numarul ciclurilor de incarcarea pentru un acumulator acid plumb este de 350-500 cicluri iar cele al acumulatorilor de Li-ion pot atinge chiar si 3000 cicluri de incarcare.
Constructia acumulatorului bicicletei electrice: acumulatorul bicicletei electrice de ani buni este aceasi. In interiorul acumulatorului in acidul sulfuric lichid (H2SO4), se scufunda placile de plumb si plumb oxid, care se gaseau deja si in primele vehicule electrice.Electrolitul acumulatorului bicicletei electrice este imbibat in tesatura si rotit in jurul placilor, astfel materialul acid nu curge, asa si un acumulator spart mai poate functiona un timp. De la aceste calitati au primit acesti acumulatori denumirea "fara intretinere" si in plus sa lipit de ei si denumirea "cu gel". Multi cred ca aceste acumulatoare pentru biciclete sunt "cu gel", dar aceste acumulatoare ieftine nu sunt. Faptul ca sunt fara intretinere nu inseamna neaparat ca sunt cu gel. Constructia interioara al acumulatorilor cu gel este asemanator cu acumulatorii AGM doar prin faptul ca electrolitul in ambele este legat,dar in AGM electrolitul este tot lichid,iar in acumulatorul cu gel exista un anume gel silice cu ajutorul caruia se geleaza electrolitul. Acumulatorii oxid-plumb au aparut la sfarsitul anilor 1990 si imediat a inceput utilizarea masiva. Si in zilele noastre acumulatorul oxid-plumb este cel mai des intalnit la masini, motociclete, utilaje, alarme etc. Se intampla des faptul ca cumparatorii folosesc in timpul cautarii unui acumulator denumirea "cu gel", cand cauta un acumulator inchis fara intretinere. Aceasi situatie se intampla si cand cauta incarcator pentru acumulator cu gel. Atunci se afla ca de fapt acumulatorii pe care ii are nu sunt cu gel deoarece cele doua tipuri de acumulatoare se bazeaza pe cu totul alta tehnologie. Chiar si despre acumulatorii AGM(Absorbed Glass Matt) exista tulburari in randul opiniei publice. Producatorii di distribuitorii de acumulatori ii denumesc cu diferite expresii: inchis cu supapa de siguranta (sealed regulated valve), uscat sau cu celule uscate (dry cell), cu siguranta de scurgere (non spillable) si acumulatorii cu plumb inchisi. Inscriptia AGM (absorbed glass matt): intre placile acumulatorului din fibra de sticla gasim o perna, care printre altele previne scurt circuitul dintre placi sau de sub placi. Un alt avantaj pentru acumulatorul AGM este ca nici atunci nu se scurge electrolit cand acesta este deteriorat. Cei mai multi acumulatori AGM au disponibil capacitatea de recombinatie a gazelor, ca ce inseamna ca in timpul ciclurilor incarcare descarcare, pierderile lichidului prin procesul de electroliza este minimal. De aceea fata de acumulatorii clasici creste eficienta de conversie a energiei. In realitate acumulatorii AGM sunt o varianta al acumulatorilor VRLA (Valve Regulated Lead Acid) acumulatori cu plumb inchisi. Domeniul de intrebuintare este vast:de la acumulatorii de pornire cu capacitate mare,la aplicari ciclice (fara intrerupere) si la sisteme solare.
CK237268