Suport clienti 24/7

Garanție
Acumulatori: Garanția este valabilă doar în cazul în care montajul s-a făcut la un service autorizat. Certificatul de garanție trebuie să fie completat de către service-ul care a efectuat montajul. Certificatul de garanție este valabil doar în cazul în care este însoțit de dovada de plată a montajului.
Controller biciclete electrice: Garanția este valabilă doar în cazul în care montajul s-a făcut la un service autorizat. Certificatul de garanție trebuie să fie complet, semnat și ștampilat de către service-ul care a efectuat montajul. Certificatul de garanție trebuie să fie însoțit de dovada de plată pentru montaj. Schimbarea controller-lui se face doar dacă ambalajul interior nu a fost desfăcut. Vă rugăm înainte de a deschide ambalajul sigilat al controller-lui citiți cu atenție cartea tehnică a produsul și asigurați-vă de compatibilitatea produsului.
Încărcătoare: Înainte de a conecta încărcătorul asigurați-vă că polaritatea de la mufa de încărcare a bicicletei electrice este identică cu cel de la încărcător. Încărcătoarele vin însoțite de cu fișă tehnică unde puteți verifica.
Altele: Montarea sau schimbarea pieselor de biciclete electrice necesită experiență profesională. Garanția este valabilă doar în cazul în care certificatul de garanție este completat și are atașat dovada de plată pentru montare. Reclamații privind coletele: Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care sa fie menționată starea coletului din momentul livrării. Pentru reclamații vă rugăm adresați-vă curierului.

Acum puteți să ne contactați și prin Facebook Messenger


Stimate cumparator!

Va multumim ca folositi serviciul nostru de suport clienti! Scopul serviciului de suport clienti 24/7 este ca reclamatiile cumparatorilor sa fie solutionate rapid. Va rugam ca pentru solutionarea rapida sa pregatiti factura emisa de VELIONeBIKE S.R.L si numarul ,,confirmarii automate al comenzii’’ (Confirmare 34902-123456).

Numarul comenzii il puteti vedea pe urmatoarea imagine:

       eșantion factură


Pasii de urmat in cazul unei reclamatii

Obligatiile cumparatorului:
1. Pentru reclamatii din perioada de garantie cumparatorul trebuie sa completeze formularul de reclamatii de pe situl nostru.
2. Returneaza produsul cumparatorului, atasand factura in copie sau original si buletinul de garantie in original.
Obligatiile vanzatorului:
1. Dupa sosirea produsului in service trebuie sa examineze produsul (procedura va fi inregistrata video).
2. Intocmeste un proces verbal despre concluziile examinarii.
3. Anunta cumparatorul despre rezultatele testarii.
4. In cazul unei reclamatii fondate se poate opta intre schimbarea produsului si returnarea contravalorii acestuia. In cazul unei reclamatii nefondate expedierea produsului inapoi catre adresa expeditorului se face numai pe cheltuiala cumparatorului.

Montajul produsului a fost efectuat in service?
Ce pretentii aveti in urma reclamatiei?

Trimite

Trimite